Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen2017-11-03T12:08:28+00:00

Veelgestelde vragen

Voldoen de sterilisatoren aan alle wettelijke eisen?2017-10-12T09:23:13+00:00

Al onze autoclaven zijn B klasse autoclaven en voldoen dus aan de wettelijke eisen. Ze zijn voorzien van een CE keur en voldoen aan alle wettelijke richtlijnen (EN 13060).

Kunnen de autoclaven holle instrumenten steriliseren?2017-10-12T09:23:21+00:00

Wij verkopen enkel klasse B (hoogste klasse) autoclaven, wat betekent dat de autoclaaf geschikt is om verpakte holle instrumenten te steriliseren.

Bieden jullie garantie bij jullie autoclaven?2017-10-31T11:47:26+00:00

Wij geven 2 jaar garantie op onze autoclaven.

Welke aansluitingen heb ik nodig voor een B autoclaaf?2017-10-12T09:23:44+00:00

Er is slechts een stopcontact (230V) nodig voor onze autoclaven. Ze zijn voorzien van twee interne watertanks: één voor schoon en één voor gebruikt water.

Wat voor water moet er in de autoclaaf?2017-10-12T09:23:49+00:00

De autoclaaf moet gevuld worden met gedistilleerd water.

Hoe is het onderhoud geregeld?2017-10-12T09:24:02+00:00

Onderhoud kunnen we inplannen op aanvraag. Er zijn ook onderhoudscontracten beschikbaar. Voor meer informatie kunt u contact opnemen.

Tijdens onderhoud zal onze monteur zal de autoclaaf nakijken, verbruiksonderdelen vervangen en de verplichte validatietesten uitvoeren. Na afloop van het onderhoud en een geslaagde validatie krijgt u een document waaruit blijkt dat het onderhoud volgens fabrieksvoorschrift is uitgevoerd.

Wat gebeurt er bij een storing?2017-10-12T09:24:09+00:00

Als uw autoclaaf niet naar behoren werkt dan meldt u dit bij ons, wij zullen dan direct onderzoeken wat het probleem is en vervolgens een monteur inplannen om deze storing te verhelpen. Indien het niet mogelijk is uw storing ter plekke te verhelpen, ontvangt u van ons een vervangend apparaat. Zo kunt u zonder onderbreken doorgaan met uw werkzaamheden en kunnen wij uw apparaat rustig onderzoeken en repareren waar nodig.

Bieden jullie onderhoudscontracten aan?2017-10-12T09:24:16+00:00

Ja, wij bieden ook onderhoudscontracten aan. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe wordt mijn bestelling van een sterilisator afgehandeld?2017-10-12T09:24:25+00:00

Nadat u uw bestelling geplaatst heeft op deze website, ontvangt u van ons een bevestiging van uw opdracht. Daarna nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om de leverdatum te bespreken. Hebt u met spoed een autoclaaf nodig? Dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen via 020 – 22 99 0 99.

Andere vragen?2017-10-12T09:24:31+00:00

Neem via ons contactformulier contact met ons op als u andere vragen of opmerkingen heeft. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 020 – 22 99 0 99. Wij staan u graag te woord!